عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی چرا حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه پرداخت نشد؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی سیلاب مشهد در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی‌شمار چاقی باشید پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا سالمندان کُندتر حرکت می‌کنند؟ حرکت کاروان پیاده ۱۷۰۰ نفری در مسیر مشهد مقدس به مناسبت ولادت امام رضا(ع) اولین گروه حج تمتع از فرودگاه مشهد اعزام شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیل در کلات هیچ فوتی نداشت برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود!
سرخط خبرها

حمله پلنگ به کشاورز تایبادی

  • کد خبر: ۲۰۶۴۱۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
حمله پلنگ به کشاورز تایبادی
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست تایباد از حمله پلنگ به یکی از کشاورزان روستای پشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اربابی افزود: این کشاورز که پیاده برای سرکشی از کشتزار خود عزیمت کرده بود، به‌ناگاه، با یورش این گربه‌سان روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: پلنگ که دو توله نیز همراهش بودند با سروصدای کشاورز او را رها کرد و با توله‌هایش به‌سمت ارتفاعات روستای پشته گریخت.

اربابی بیان کرد: پس از تماس فرد مصدوم با خانواده‌اش، وی به بیمارستان «خاتم‌الانبیا (ص)» در تایباد منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

رئیس اداره محیط‌زیست تایباد ادامه داد: این روستایی از ناحیه بازوی چپ و قسمت روی سینه آسیب دیده، اما حال عمومی مساعدی دارد.

اربابی اضافه کرد: شهرستان تایباد، با غنای زیستی بالا، دارای گونه‌های ارزشمندی همچون پلنگ و قوچ و میش و آهوست، و در خصوص مواجهه با گونه‌های جانوری مختلف دوره‌های آموزشی متعددی همچون تعارضات با حیات وحش برای روستاییان، دانش‌آموزان و دهیاران این شهرستان برگزار شده است.

وی گفت: شهروندان، در صورت مواجهه با پلنگ، راه فرار را بر آنان نبندند و به هیچ عنوان در زمانی که پلنگ نزدیک لاشه و یا همراه توله‌های خود است به آن نزدیک نشوند و موضوع را به مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست منطقه و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->